Seicento 1108, 2003 r.
Emagazyn
2009-08-03 12:39:15 UTC
Wentylacja zamiast chłodzić grzeje, grzanie jest całkowicie wyłączone.
Proszę o poradę. Pozdrawiam Krzysztof Kultys.
Flash
2009-08-03 14:27:03 UTC
brak plynu w chlodnicy ?
Flash
2009-08-03 14:27:40 UTC
brak plynu w chlodnicy ?
Danny
2009-08-03 18:09:13 UTC
Post by Emagazyn
Wentylacja zamiast chłodzić grzeje, grzanie jest całkowicie wyłączone.
Proszę o poradę. Pozdrawiam Krzysztof Kultys.
padł zaworek albo cięgło nagrzewnicy
Daniel
Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition
"Nie używaj kierunkowskazów - po co wróg ma znać twoje zamiary"
Emagazyn
2009-08-07 05:42:34 UTC
Dzięki za podpowiedź, ustaliłem, że to zaworek nagrzewnicy. Wymontowałem
akumulator, lewą filcową osłonę mam dojście do wymontowania zaworu, ale
zastanawiam się czy nie lepiej będzie dodatkowo zdjąć prawą filcową osłonę.
Nie wiem czy nie lepiej jest wymontować z nagrzewnicą i związku z tym mam
pytanie ? Czy nagrzewnica mocowana jest po obu stronach. Proszę o
podpowiedź. Krzysztof