Demonta¿ anteny w Marea Weekend
bluepoint
2008-04-07 07:58:00 UTC
Pozdrowienia!

Po ostatnim myciu samochodu (Marea Weekend) na myjni z³am³ mi siê prêt
anteny. Jak j± ¶ciagn±æ(zdemontowaæ) w tym Fiacie ? Nie zauwa¿y³em ¿eby
siê wykrêca³a....

Waldek bluepoint
bluepoint
2008-04-07 08:42:41 UTC
Poradzi³em sobie sam...jednak siê odkrêca. Trzeba stopkê zablokowaæ ¿eby siê
nie ukrêci³a i górn± czê¶c odkrêciæ. Niestety odkrêci³em niepotrzebnie doln±
czê¶æ (stopkê) uszkadzaj±c jej mocowanie -kiepskie aluminium pêk³o. Niby
proste, ale jak to zazwyczaj jest niepotrzebych czynno¶ci nie powinno siê
robiæ bo istnieje ryzyko uszkodzenia, ukruszenia.

Waldek bluepoint
alex
2008-04-08 07:19:41 UTC
Na jakiej myjni myles?
ja myje na statoil maree weekend to nie odkrecam i jest OK za kazdym razem
ale za to na BP przyklejam tasma do dachu na czas mycia
tylko ze ja mam zamontowana na stale razem z podstawa
i sie na BP jeszcze nie odwazylem umyc bez przyklejenia jej tasma do dachu

Pozdrawiam
Waldek bluepoint
bluepoint
2008-04-08 08:37:10 UTC
Samochód my³em bêd±c na trasie, w Nowej Soli na BP.
Ale to by³a moja wina, zapomnia³em z³o¿yæ antenê i suszarka mi j± zgiê³a.

Waldek bluepoint