Nowy serwis w Lublinie [market]
Auto Center
2007-05-10 09:20:04 UTC
Uprzejmie informujemy, ¿e w Lublinie powsta³ nowy serwis samochodów
wszystkich marek.

Wykonujemy naprawy:
- HAMULCE
- ZAWIESZENIE
- KLIMATYZACJA
- GEOMETRIA
- DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA
- OPONY
- OLEJE Castrol
- CZÊŠCI ZAMIENNE

Zapraszamy na ul. Gospodarcza 29 lub na nasz± stronê (czê¶ciowo w budowie):
http://www.auto-center.com.pl

Za³oga Auto Center S.C.
Serwis samochodowy
Lublin, ul. Gospodarcza 29
tel. 0-81 746 5000
! HÓNRYK ! MICKIÓWICZ ! ÓÓÓ !
2007-05-10 12:17:09 UTC
Załoga Auto Center S.C.
Serwis samochodowy
Lublin, ul. Gospodarcza 29
tel. 0-81 746 5000
widziałes pojebie durny ze nazwa grupy jest FIAT ???
--
! HÓNRYK ! MICKIÓVICZ !
! ZNÓNY ! MALASZ ! http://skocz.pl/H.Mickiewicz !
! HM.ÓV !
Auto Center
2007-05-11 07:39:00 UTC
widzia³es pojebie durny ze nazwa grupy jest FIAT ???
Widzia³em, dlatego napisa³em. Fiaty te¿ naprawiamy.

Nie pozdrawiam.
! HÓNRYK ! MICKIÓWICZ ! ÓÓÓ !
2007-05-11 07:51:56 UTC
Post by ! HÓNRYK ! MICKIÓWICZ ! ÓÓÓ !
widziałes pojebie durny ze nazwa grupy jest FIAT ???
Widziałem, dlatego napisałem. Fiaty też naprawiamy.
I myslisz debilu że bede z wrocławia tam jechał spoecjalnie do tego
twojego garażyku na osiedlu gdzie ze szwagrem po pijaku naprawiacie
malucha ? Nie spamuj grup bo przynosi to odwrotny skutek.
! HM.ÓV !
Rafał
2007-05-11 08:22:26 UTC
Post by ! HÓNRYK ! MICKIÓWICZ ! ÓÓÓ !
widziałes pojebie durny ze nazwa grupy jest FIAT ???
Widziałem, dlatego napisałem. Fiaty też naprawiamy.
Ludzie piszący na tą grupe to osoby ktore potrafią naprawic
swojego fiata samemu, bez znazcenia czy to uno'94 czy Croma 2006
:) raczej nie licz na to że ktoś tam podjedzie do ciebie - pozatym
mechanicy to pijaki a każdy pijak to zlodzij :P
2007-05-11 21:07:29 UTC
Post by ! HÓNRYK ! MICKIÓWICZ ! ÓÓÓ !
widziałes pojebie durny ze nazwa grupy jest FIAT ???
Witam
Tak gwoli ścisłości. Napisał że prowadzi warsztat, nie
określił konkretnej marki wiec można domyślnie załozyć
że fiaty też naprawia. W tytule dodał [market] żeby każdy,
kto ma minimum wiedzy z obsługi dowolnego programu do
poczty, mógł sobie odfiltrować taką wiadomość.

Chciałbym też zauważyć że sposób w jaki odpowiedziałeś
nie raczej nie spowoduje że zostaniesz uznany za kogoś
z kogo opinią warto się liczyć.

Polemikę sobie daruj. Ja umiem ustawić filtry.
Mamut rulez
TRÓÓL
2007-05-12 08:52:55 UTC
Post by m
[...]
Na stronie ma wyraźnie napisane że :Specjalizacja Citroen i Peugeot
a fiata to z pewnoscią oni widzieli jak swinia niebo w tytule dodaje sie
[SPAM] zeby odfiltrowac a nie kurwa market - sprytne zagranie bo akurat
nikt nie ma zafiltrowane MARKET tylko wiekszość SPAM. Ta ich strona
srobiona w podstawowym szablonie fronpejdża swiadczy o tym że to czyjeś
zadanei domowe z informatyki - czyli takie z nich zajebiste mechaniory
ze nie zawiózł bym im tam nawet roweru w celu napompowania koła.

Pozdrawiam Serdecznie
Dr.Endriu
2007-05-12 10:38:59 UTC
Ta ich strona srobiona w podstawowym szablonie fronpejd¿a
Fakt strona jest wyj±tkowo denna, i raczej odstrasza niz przyci±ga.......

Dr.Endriu
nmp1(ma³pa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org/
Auto Center
2007-05-12 21:11:47 UTC
Na stronie ma wyraŒnie napisane ¿e :Specjalizacja Citroen i Peugeot
a fiata to z pewnosci± oni widzieli jak swinia niebo w tytule dodaje sie
[SPAM] zeby odfiltrowac a nie kurwa market - sprytne zagranie bo akurat
nikt nie ma zafiltrowane MARKET tylko wiekszo¶æ SPAM. Ta ich strona
srobiona w podstawowym szablonie fronpejd¿a swiadczy o tym ¿e to czyje¶
zadanei domowe z informatyki - czyli takie z nich zajebiste mechaniory
ze nie zawióz³ bym im tam nawet roweru w celu napompowania ko³a.
Pozdrawiam Serdecznie
Fiata widzieli.
Na grupie na której pisujê funkcjonuje [market].
Nie frontpejd¿a, tylko no³tpada.
Za to nie u¿ywaj± wulgarnych i obraŒliwych s³ów.
Aha, i napisali, ¿e w Lublinie - dziwiê siê, ¿e kto¶ z Wroc³awia w ogóle to
czyta³, chyba, ¿e ma k³opoty ze zrozumienim nag³ówka.
Bartek
2007-05-27 21:16:23 UTC
Post by Auto Center
[...]
Nie karm TROLA...

Pozdrawiam,
Bartek
unknown
2007-05-27 23:07:34 UTC
Post by Bartek
Post by Auto Center
Fiata widzieli.
Na grupie na której pisuję funkcjonuje [market].
Nie frontpejdża, tylko nołtpada.
Za to nie używają wulgarnych i obraźliwych słów.
Aha, i napisali, że w Lublinie - dziwię się, że ktoś z Wrocławia w ogóle
to czytał, chyba, że ma kłopoty ze zrozumienim nagłówka.
Nie karm TROLA...
Tróóla to twoj tata
--
! PRÓZÓDÓNT ! RÓBLIKI ! ÓPD !