Tłuczenie pod autem po umyciu
aaa
2009-01-26 13:40:01 UTC
Umy³em sobie CC700 wyje¿d¿am z myjni a od strony silnika g³o¶ne t³uczenie.
Zdarzy³o mi siê to drugi raz. Za pierwszym razem wjecha³em w g³êbok± ka³u¿ê.
Co mo¿e byæ powodem.

Pozdrawiam
Marcin
widoczek
2009-01-26 15:50:02 UTC
Post by aaa
Witam
[...]
Chochliki :((
--
Internetowe Radio Widoczek
******
Zapraszamy..... >>>
Andrzej G

Zapraszamy..... >>>
Maciek
2009-01-27 12:33:55 UTC
Umyłem sobie CC700 wyjeżdżam z myjni a od strony silnika głośne tłuczenie.
Zdarzyło mi się to drugi raz. Za pierwszym razem wjechałem w głęboką kałużę.
Co może być powodem.
A możesz jakoś opisać to tłuczenie? Dochodzi z zawieszenia, czy silnik
pracuje dziwnie? Jak to drugie, to może po prostu pracuje na jednym
cylindrze? Sprawdź kable WN, cewkę (lubi popękać i jak złapie wilgoć, to
zaczynają się fajerwerki), świece.
Maciek