Chłodzenie włącza się momentalnie
Grzegorz Brycki
2008-05-08 20:53:01 UTC

Mam seicento 900, 150 tysi zrobione.

Ostatnio jest tak, że jak dosłownie 4 minuty postoję w korku, albo
parkuję, to zaraz włącza się ciężko dyszący wentylator.

Nie wiem czy tak ma być, chyba nie, a jeśli nie to co to za usterka?
Grzegorz Brycki
ici
2008-05-08 22:24:49 UTC
Post by Grzegorz Brycki
Witam,
Mam seicento 900, 150 tysi zrobione.
Ostatnio jest tak, ¿e jak dos³ownie 4 minuty postojê w korku, albo
parkujê, to zaraz w³±cza siê ciê¿ko dysz±cy wentylator.
Nie wiem czy tak ma byæ, chyba nie, a je¶li nie to co to za usterka?
Grzegorz Brycki
4 minuty w korku w gor±cy dzieñ, to chyba w miarê normalne?
Jak krêci wentylator to w sumie OK, gorzej jak by nie zakrêci³.
A sprawdziæ poziom p³ynu nie zaszkodzi,
Mo¿e ch³odnica pozakleja³a siê b³otem lub innym badziewiem
i lekko straci³a sprawno¶æ?