Płyn w chłodnicy, pomieszany
profi
2009-06-11 19:40:06 UTC

Dolałem sobie płynu Dynagel 2000 mieszalny (Seicento), oczywiście ten
w środku był innego koloru a przeczytałem, że powinny być tego samego,
Na opakowaniu plynu pisze, że można go dolewać ale do o podobnym
składzie. Czy coś się może stać z silnikiem jeśli jednak nie był to
podobny skład?
krzysiek82
2009-06-12 08:47:15 UTC
Post by profi
Witam
[...]
nic się nie stanie, nie przejmuj się :)
krzysiek82
profi
2009-06-14 18:33:55 UTC
Na razie nic się nie dzieje, może rzeczywiście nie zaszkodzi.