CZASAMI mam problemy z odpalaniem na cieplym silniku punto2
mateusx6
2008-08-07 07:05:54 UTC
Witam, CZASAMI mam problemy z odpalaniem na cieplym silniku. Na zimnym
odpala od kluczyka za pierwszym razem. Czym to moze byc spowodowane? Chce
teraz wymienic kable i swiece, moze to od tego? Autko punto2 1.2 8v 2000r
mateusx6
2008-08-07 07:16:05 UTC
a silnik przejechal 114tys
BUNIEK
2008-08-09 18:41:25 UTC
Post by mateusx6
Post by mateusx6
[...]
Mialem tak w 1.2 16v Lancia Y zwlaszcza jak bylo wilgotno, pomogla wymiana
swiec oraz kabli WN.

Buniek
Michau
2008-08-10 07:21:41 UTC
Post by mateusx6
Witam, CZASAMI mam problemy z odpalaniem na cieplym silniku. Na zimnym
odpala od kluczyka za pierwszym razem. Czym to moze byc spowodowane? Chce
teraz wymienic kable i swiece, moze to od tego? Autko punto2 1.2 8v 2000r
Jeśli odpala bez problemu po tym jak silnik ostygnie, może to wskazywać
na czujnik położenia wału korbowego. Miałem dokładnie dokładnie taką
samą usterkę w silniku 1.1 w Lancii Y. Koszt czujnika około 80 zł.
--
Michau
Lancia Y 1.1 p.m.s