[cc700] rozrusznik
Jacek Sowiñski
2009-04-14 18:37:37 UTC
Zastrajkowa³ rozrusznik.
Ostatnie odpalenie by³o takie bardzo s³abe, na szcze¶cie silnik natychmiast
zaskoczy³ i da³o sie jeŒdziæ.
Teraz po przekrêceniu stacyjki na rozruch jest cisza. Widaæ tylko ze lekko
przygasaj± kontrolki, ale nie na tyle mocno jak w zwarciu.
Obstawiam ze bendiks ³apie, ale rozrusznik milczy. Na pych zapala od rêki.
Chcia³bym go rozebraæ na stole i pobadaæ, tylko fundamentalne pytanie jest
takie - gdzie on jest?
Przestudiowa³em Instrukcje i Sam Naprawiam, pisz± ze gdzie¶ w okolicy
sprzêg³a. Da sie go namacaæ z góry czy z do³u silnika?
--
Stoout
prywatnie CC 700 '97 & Uniden 520 / Hustler
s³u¿bowo Berlingo 1.6 HDI '08 & Alan28 / ML145
Misiek
2009-04-15 10:20:01 UTC
Zastrajkował rozrusznik.
Ostatnie odpalenie było takie bardzo słabe, na szczeście silnik
natychmiast zaskoczył i dało sie jeździć.
Teraz po przekręceniu stacyjki na rozruch jest cisza. Widać tylko ze lekko
przygasają kontrolki, ale nie na tyle mocno jak w zwarciu.
Obstawiam ze bendiks łapie, ale rozrusznik milczy. Na pych zapala od ręki.
Chciałbym go rozebrać na stole i pobadać, tylko fundamentalne pytanie jest
takie - gdzie on jest?
Przestudiowałem Instrukcje i Sam Naprawiam, piszą ze gdzieś w okolicy
sprzęgła. Da sie go namacać z góry czy z dołu silnika?
--
Ja stawiam na tulejki w rozruszniku... Mialem to samo 9z tym ze swiatelka
gasly calkowicie). Sprobuj czegos innego - zapal na pych i zaraz pozniej
U mnie pomoglo, jednak po miesiacu i tak pojechalem wymienic te tulejki...
Jacek Sowiñski
2009-04-15 11:34:14 UTC
Post by Misiek
[...]
To robi³em wczoraj, ale nic sie nie sta³o.
Rozkrêci³em sobie go na stole, szczotek prawie wogóle, komutator wytarty juz
z miedzi. Mechanik od rozruszników nie wró¿y³ mu ¿adnej przysz³o¶ci, dlatego
zamówi³em regenerowany na allegro. Jutro w³o¿e i spróbuje odpalic.