Fiat Uno 1.4 na gaz
tom
2007-10-16 21:43:21 UTC
Witam, może ktoś będzie wiedział co sie dzieje :)
Mój Fiacik miał problem z zapalaniem szczególnie jak był tak pół
ciepły, znaczy tak od pół do trzech godzin po wyłączeniu silnika.
Trzeba było kilka razy kręcić, czasem nawet dziesięć razy. Jak zapalił
to jechał bez problemu. Zarówno na gazie jak i na benzynie. Pojechałem
sprawdzic komputer, oczywiście diagnosta nic nie wykrył, a samochód
zapalił bez niczego. Teraz najciekawsze, po tej kontroli sam się
naprawił :) i od tamtej pory (odpukać) nie miałem żadnych powtórek z
zapalaniem.
Wiecie co mogło mu pomóc ?
Dzięki za odpowiedź
xymax
2007-10-17 10:18:54 UTC
U¿ytkownik "tom" napisa³ w wiadomo¶ci Witam, mo¿e
Wiecie co mog³o mu pomóc ?

styki za¶niedzia³e ?

MS
unknown
2007-10-17 16:53:01 UTC
Użytkownik "tom" napisał w wiadomości Witam, może
Wiecie co mogło mu pomóc ?
styki zaśniedziałe ?
--
MS
czójnik położenia wałó
! GEN.ITALJA !
HanS
2007-10-18 06:40:59 UTC
czójnik po³o¿enia wa³ó
Je¶li chcesz ju¿ tak bardzo komu¶ na z³o¶æ zrobiæ to napisz do koñca
poprawnie!

czójnik po³orzenia wa³ó
tom
2007-10-18 16:21:11 UTC
Ten diagnosta też tak mówił, a w którym miejscu jest ten czujnik ?
Radek
2007-10-19 14:51:29 UTC
wkręcony w blok silnika
tom
2007-10-22 18:31:56 UTC
z przodu, tyłu boku , dołu ?

! MEGATRÓÓL !
2007-10-19 16:47:02 UTC
Post by unknown
czójnik położenia wałó
Jeśli chcesz już tak bardzo komuś na złość zrobić to napisz do końca
poprawnie!
czójnik połorzenia wałó
dlaczego twierdzisz że ktos kumuś robi coś na złość ?
--
! PÓWIEC ! SFÓJEJ ! MATCE ! ŻÓ ! BĘDZIÓ ! SIÓ ! DZIAŁÓ !