co my¶licie o tym
koder
2007-12-13 20:02:02 UTC
Chcê kupiæ CC mam oko³o 2000 z³ znalaz³em co¶ takiego :
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4015340
Co my¶licie, warto ?
Stoout
2007-12-13 22:23:46 UTC
Post by koder
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4015340
Co my¶licie, warto ?
Je¿eli ma to byæ auto miejskie dla 1-2 osób, i s³u¿yæ tylko jako ¶rodek
transportu to OK. Sza³u nie ma, ale cena te¿ nie zabija.
Pisze ze gara¿owany, a na trzecim zdjeciu wygl±da jakby wjecha³ na ¶rodek
stadionu pi³karkiego po nieudanym meczu :>
Maska troche nieudana, rdza miejcami wy³azi. Obejrzyj silnik, jak zapala,
sprawdz czy je¿dzi i hamuje. Nie ma co wymagaæ luksusów od Cieniasów. Oby
zostawia³ za sob± 2 ¶lady, nie 4. Obejrzyj zawieszenie - Wroc³aw jest jak
poligon offroadowy :> Teoretycznie jest ¶wie¿o po przegl±dzie, to troche
pociesza. Spytaj o uszczelke pod g³owic± czy i kiedy by³a robiona. Mi pad³a
nied³ugo po zakupie przy 120kkm, a to wydatek rzêdu 30% warto¶ci auta.
Ja swojego kupi³em za tak± sam± kase, tylko 2 latka m³odszy, teoretycznie
by³ do jazdy, ale w ci±gu 3 miesiecy w³o¿y³em w niego jeszcze prawie 1 ty¶
z³ i teraz mam spokój na mam nadzieje do nastepnej zimy albo i dalej. Tylko
tankowaæ i je¿dziæ :) I nie przywi±zuj sie do niego - praktycznie ka¿da
st³uczka nie z Twojej winy to kasacja auta w ubezpieczalni :(
--
Stoout
prywatnie CC 700 '97 & Uniden 520 / Hustler
s³u¿bowo Berlingo 1,9 D '00 & TTI 770 / Hustler
koder
2007-12-15 15:50:12 UTC
Znalaz³em jeszcze TIPO co o nim my¶licie

http://www.autogielda.pl/motoryzacja/osobowe_fiat,fiat_tipo,32347783.html?cenado=3000&rodzajsilnika=G&miejscowosc=Wroc%B3aw&wojewodztwo=DL&tbi=on&tbg=on
&tbk=on&tbd=on