[WAW] Gdzie serwisować Fiata
Piotr Przewłocki
2007-04-27 18:45:36 UTC
Gdzie w Warszawie serwisować moją Mareę 1,9 JTD.
ASO zdziera krocie...
Ostatnio mam już dość wydatków. Wpierw sprzęgło z kołem zamachowym,
teraz mam wyciek z układu wspomagania.
Polećcie jakiś dobry, sprawdzony warsztat - taki, który umie coś więcej
niż wymienić klocki hamulcowe.

Pitt
ici
2007-04-27 20:36:10 UTC
Gdzie w Warszawie serwisowaæ moj± Mareê 1,9 JTD.
ASO zdziera krocie...
Ostatnio mam ju¿ do¶æ wydatków. Wpierw sprzêg³o z ko³em zamachowym, teraz
mam wyciek z uk³adu wspomagania.
Poleæcie jaki¶ dobry, sprawdzony warsztat - taki, który umie co¶ wiêcej
ni¿ wymieniæ klocki hamulcowe.
Pitt
Witaj w klubie.
Zrób to sam - wychodzi najtaniej.

A jak siê ju¿ nie da to by³em raz u takiego jednego co ponoæ we Fiacie
pracowa³ i go chwal±.
Adresu nie pamiêtam, ale droga do¶æ prosta.
Jad±c Wa³em Miedzeszyñskim w stronê Otwocka, nowa droga siê zwê¿a z 2-ch
pasów na jeden.
Potem jakie¶ 2 km, lekki zakrêt w lewo a po prawej w polu stoi zak³ad
(niedaleko komisu samochodowego).
Kilometr dalej jest skrêt na Falenicê.
Facet robi gumy i mechanikê, kupowa³em od niego do¶æ tanio zimówki.
Szyld Fiata jako¶ niespecjalnie widoczny, ale opinie wsród okolicznych
kierowców ma ponoæ niez³±.
Sam chyba nied³ugo siê tam pojawiê.