Do u¿ytkowników Fiata Linea TJet Dynamic
kowtow
2009-12-02 18:40:07 UTC
Kupi³em TJeta w wersji Dynamic rok produkcji 2008 wed³ug specyfikacji w tej
wersji w standardzie powinny byæ boczne podyszki powietrzne w fotelach
przednich ale niestety w moim nie ma a zauwazy³em to dopiero po jakim¶
czasie po konsultacji ze sprzedawc± okaza³o sie ¿e to specjalna wersja bez
poduszek Czy sprzedawca ma racjê czy zosta³em oszukany.
Czy kto¶ z forumowiczów ma tak± sam± wersjê jak ja bez poduszek.
\\M.
maanj
2009-12-04 13:42:20 UTC
Post by kowtow
[...]
Moim zdaniem zsotales oszukany, jak masz specyfikacje ze sa poduszki to
powinny byc
chyba ze kupiles taniej auto w ramach jakis braków wyposazenia.
d¿eki
2010-01-21 06:37:45 UTC
sprawdze u siebie - powiedz prosze w jaki sposob poznac, ze ich nie ma ?
czym zapelnili dziury w fotelach ?