Marea Weekend 1,9 czy 2.4 JTD - co wybrać
Michał
2008-07-23 18:55:40 UTC
Prośba o pomoc w sprawie wyboru Marea Weekend 1,9 czy 2,4
Podobne wyposażenie
1.9 -z zewn ok wewn daje do myślenia
2.4 - przednia szyba delikatnie pęknięta ale zrobiony przód i pewny przebieg
270000 km

co w nich się psuje i na co trzeba uważać przy kupnie.

PS. Czy wszystkie Marea-y mają odpryski lakieru na plastikach tzn. zderzaki.
przy relingach i klamki.

Z góry dzięki
ici
2008-07-28 17:29:13 UTC
Pro¶ba o pomoc w sprawie wyboru Marea Weekend 1,9 czy 2,4
Podobne wyposa¿enie
1.9 -z zewn ok wewn daje do my¶lenia
2.4 - przednia szyba delikatnie pêkniêta ale zrobiony przód i pewny
przebieg 270000 km
co w nich siê psuje i na co trzeba uwa¿aæ przy kupnie.
PS. Czy wszystkie Marea-y maj± odpryski lakieru na plastikach tzn.
zderzaki. przy relingach i klamki.
Jak to we Fiatach bywa problemów jest multum. Kruche plastiki, klamki to
normalka.
W Mary¶ce na szczê¶cie problemy s± te mniejsze - ale upierdliwe.
Choæ wymiana alternatora we fiatach to norma z raz na 100 tys albo i
czêsciej
(rdza rozrywa obudowy bezpo¶rednio chlapane wod± z prawego ko³a).
Zwróæ uwagê na rocznik. Marea mia³a swój lifting w 1998 roku.
I generalnie te po 98 s± nowsze i chodliwe, te z przed mniej.
270 tys km to nie jest ma³o, moja ma niby 100 i na razie jako¶ siê trzyma,
choæ wsadzi³em w ni± prawie tyle co kosztowa³a.
270 to prawie 300 - takiego bym osobi¶cie nie zaryzykowa³.
Generalnie s± dobre opinie o dieslu, raczej udany model jak na fiata.
Choæ "robiony przód" mnie by wystraszy³ skutecznie.
Zwróæ uwagê na rozkraczony ty³, bo to te¿ norma.
Robiony mo¿e mieæ problem ze zbie¿no¶ci±, sztywno¶ci± i na pewno z korozj±.
Mary¶ki generalnie s± odporne na rdzê - cynkowane, do czasu naruszenia
pow³oki, potem robi siê ogniwo i korozja nadgania szybko to co odpu¶ci³a.

Ja bym siê w trupa nie pcha³, bo to nie koniec twoich wydatków,
a jedynie pocz±tek jak chcesz tym dalej jeŒdziæ ni¿ do ko¶cio³a w niedzielê.
Ale to tylko moje zdanie.
ici