ssanie
identyfikator: 20040501
2008-01-03 17:16:52 UTC
czy to prawda, że w CC900 na gaźniku weber obroty na ssaniu
są bardzo wysokie? czy mam po prostu nieuregulowany gaźnik?
pamiętam, że jak oddałem auto do ASO to mechanik ustawił mi
obroty na ssaniu na 3000 ale to był cc700... a mi szkoda
katować silnika takimi obrotami, czy da się je zmniejszyć?
identyfikator: 20040501
2008-01-03 20:46:02 UTC
i jeszcze jedno, da się jakoś wymontować i wymienić ułamaną
dźwignię ssania? chodzi o to za co się pociąga żeby włączyć
ssanie, nie wiem jak to się fachowo nazywa... jak to coś
wymontować?
Psychik
2008-01-04 00:31:30 UTC
i jeszcze jedno, da się jakoś wymontować i wymienić ułamaną dźwignię
ssania?
da sie.
chodzi o to za co się pociąga żeby włączyć ssanie, nie wiem jak
to się fachowo nazywa... jak to coś wymontować?
jak sie przyjrzysz, to ta plastikowa raczka ma dwie zapadki, ktore
trzeba wcisnac i mozna ja sciagnac. pozniej trzeba kluczem plaskim
odkrecic nakretke i juz mozna wyciagnac linke od strony silnika.
Psychik
Qba
2008-01-03 23:57:20 UTC
czy to prawda, ¿e w CC900 na gaŒniku weber obroty na ssaniu s± bardzo
wysokie? czy mam po prostu nieuregulowany gaŒnik? pamiêtam, ¿e jak odda³em
auto do ASO to mechanik ustawi³ mi obroty na ssaniu na 3000 ale to by³
cc700... a mi szkoda katowaæ silnika takimi obrotami, czy da siê je
zmniejszyæ?
nie wiem czy s± az 3000 ale ssanie ma 3 skoki jak pociagniesz za ciêg³o
ja odpalam na 2 skoku bo na 3 i rzeczywiscie mam obroty nieziemskie..