rezerwa paliwa i dziwne wskazania komputera
crawshank
2010-05-21 08:21:48 UTC
czy ktos z was spotkal sie moze z dziwnymi wskazaniami komputera w
fiatach podczas jazdy na rezerwie ? u mnie wskazania byly absurdalnie
wysokie ... jazda na sprzegle ... zjazd z gorki ... komputer, ktory
normalnie wskazywal w takich sytuacjach ok. 2 litrow przy wlaczonej
lampce rezerwy pokazy 7,8, 9 a nawet 12 litrow - z czego to
wynika ? zatankowalem do pelna i jakby reka odjal ... te same sytuacje
dawaly juz normalne wskazania ... czy taki problem wystepuje rowniez w
innych markach ? co to u licha jest ?
jian
2010-07-02 08:31:24 UTC
Post by crawshank
[...]
a co sie tak dziwisz przecież wskazania są na pływaku
więc jak masz mało paliwa i jedziesz z górki lub pod górkę to zawsze
będą wahania wskazania fizyko po prostu

w każdym aucie jest praktycznie tak samo