Problem z uruchomieniem
Kawa
2009-11-09 18:25:01 UTC
Mam Cinquecento 700. Po dłuższym postoju mam spory problem z
uruchomieniem samochodu. Wygląda to tak, jakby nie dochodziło paliwo
lub brak iskry. Po przekręceniu kluczyka silnik turkocze jakby tylko
na jednym cylindrze. Dopiero jak dam mu w gaz to po chwili słychać że
zadziałał drugi cylinder i silnik zaczyna pracować równomiernie.
Próbowałem wymieniać świece oraz przewody do świec ale to nie daje
efektu. Nie wiem co jest grane. Jeśli jest wśród Was jakiś szpec od
mechaniki to proszę o jakąś radę. Dzięki
\\M.
2009-11-09 23:26:56 UTC
Temat znany
wykrec swiece na zimno i bedzie wszystko jasne.

Jesli bedzie mokra - uszczelka pod kolektorem lub uszczelka pod g³owic±

U�ytkownik "Kawa" <***@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci news:9e9b3bf4-073f-4a16-bfe4-***@j4g2000yqe.googlegroups.com...
Mam Cinquecento 700. Po d³u¿szym postoju mam spory problem z
uruchomieniem samochodu. Wygl±da to tak, jakby nie dochodzi³o paliwo
lub brak iskry. Po przekrêceniu kluczyka silnik turkocze jakby tylko
na jednym cylindrze. Dopiero jak dam mu w gaz to po chwili s³ychaæ ¿e
zadzia³a³ drugi cylinder i silnik zaczyna pracowaæ równomiernie.
Próbowa³em wymieniaæ ¶wiece oraz przewody do ¶wiec ale to nie daje
efektu. Nie wiem co jest grane. Je¶li jest w¶ród Was jaki¶ szpec od
mechaniki to proszê o jak±¶ radê. Dziêki