Płyn w chłodnicy, pomieszany
profi
2009-06-11 19:36:47 UTC
Dolałem sobie płynu Dynagel 2000 mieszalny (Seicento), oczywiście ten
w środku był innego koloru a przeczytałem, że powinny być tego samego,
Na opakowaniu plynu pisze, że można go dolewać ale do o podobnym
składzie. Czy coś się może stać z silnikiem jeśli jednak nie był to
podobny skład?
\\M.
2009-06-14 21:03:05 UTC
Powinno byc ok
W najgorszym przypadku moze wyciek z pompy wody
zaobserwuj czy nie powstaje bialy osad kolo filtra oleju

U�ytkownik "profi" <***@go2.pl> napisa� w wiadomo�ci news:43cef5ae-ea3c-448a-adcd-***@x1g2000prh.googlegroups.com...
Dola³em sobie p³ynu Dynagel 2000 mieszalny (Seicento), oczywi¶cie ten
w ¶rodku by³ innego koloru a przeczyta³em, ¿e powinny byæ tego samego,
Na opakowaniu plynu pisze, ¿e mo¿na go dolewaæ ale do o podobnym
sk³adzie. Czy co¶ siê mo¿e staæ z silnikiem je¶li jednak nie by³ to
podobny sk³ad?