Kto mi podpowie...? CC900& SC900
Rylen
2009-12-27 09:41:56 UTC
Kilka dni temu przesiadłem się z CC900 (1996r wtrysk) na Seicento1999r
Kolejnym krokiem jest "zezłomowanie " CC. No ale wiele części się
z CC nadaje. Więc proszę o pomoc "co zostawić".
3 miesiące temu wymieniłem amortyzatory , wiec praktycznie nowe.
Chyba powinny pasować do SC ? a stare bym z powrotem założył
choć raczej "przyspawał"...
2) Czy warto zatrzymać komputer ?
3) wymieniałem niedawno też chłodnicę i zbiornik paliwa.Czy to
jest"zamienne" ?
Rylen
Rylen
2009-12-27 23:43:29 UTC
Post by Rylen
[...]
Znalazłem spis części które pasują z CC do SC. Tak że ten problem mam
rozwiązany.
Ale jest jeszcze inny. Seicento nie posiada licznika dziennego przebiegu.
Czy możliwe jest "przerzucenie" mechanizmu licznika z CC 900 ?
i druga sprawa to brak miernika temperatury silnika.
Czy próbował ktoś to przełożyć z CC 900 ?
Rylen
Kubba
2009-12-29 09:19:23 UTC
Post by Rylen
[...]
hej,
pytaj na http://autokacik.pl/ na forum Centomanii - tam już chyba robili
wszystko z tymi samochodami i na pewno ktoś Ci pomoże
pozdro!
Rylen
2009-12-29 19:52:50 UTC
Post by Kubba
[...]