sprzęgła z allegro
2005-08-28 19:32:24 UTC

Parę postów pisałem o problemach ze sprzegłem w punto1. Poniewaz stoję
przed koniecznością wymiany próbuje się dowiedzieć o ceny.
W sieci znalazłem cenę za komplet max 650 zł (tarcze,łożysko, docisk)
oraz bardzo tanie komplety VALEO za 205 zł na Alegro.
No i pytanie-warto te z allegro czy to tylko jakaś podpucha?
To co mam wytryzamło prawie 130kkm, i od nowego oczekiwałbym
przynajmniej 80kkm (wiadomo nie-oryginał żyje krócej)

pozdr
Marcin
michalsky
2005-08-30 12:43:24 UTC
.... oraz bardzo tanie komplety VALEO za 205 z³ na Alegro.
1. moze to uzywki....
2. a moze kradzione...
2005-08-30 16:58:57 UTC
Post by michalsky
.... oraz bardzo tanie komplety VALEO za 205 zł na Alegro.
1. moze to uzywki....
2. a moze kradzione...
Witam i dziękuje.

Sformuuje pytanie inaczej. Za ile mozna najtaniej ( i gdzie) kupić
sprzeglo do punciaka 1 ? Jaka jest realnie najniza cena zeby nie
kupowac kradzionego/uzywanego. ( kradzionego nie chce z prostej przyczyny-
skoro ukradli komuś zeby sprzedać mnie to moga ukraść mnie żeby
sprzedać komuć).
Danny
2005-08-30 17:21:00 UTC
Post by m
Post by michalsky
[...]
myślę że na Allegro wcale nie jest kradzione - pewnie jest bez faktury,
albo z małą marżą. W sklepie internetowym (www.automotosklep.pl) widzę że
ceny zaczynają się od 287 zł - więc cena z Allegro wcale nie musi być
bardzo odbiegająca...
Danny
http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"
2005-09-02 06:17:59 UTC
Post by Danny
[...]
Witam

To jeszcze jedno pytanie. W wymienionym sklepie mają sprzęgła
f-my LUK za 285 (komplet z łożyskiem i dociskiem) warto w to
zainwestować? Jest jeszcze Delphi - 10 zł drożej- ale czy jest
wogóle jakaś róznica w jakości?

Marcin
m***@gmail.com
2013-05-24 10:02:36 UTC
Post by m
Witam
[...]
Siemka Marcin
Jeśli chodzi o kupowanie sprzęgła na allegro to NIE POLECAM tego robić. Bardzo często można trafić na używki czy też części które dostaniemy nie będą zgadzały się z opisem. Tego typu zakupy polecam robić, albo bezpośrednio w sklepie motoryzacyjnym lub w sklepie internetowym z częściami samochodowymi. Jeśli chodzi o sprzęgło do PUNCIAKA to wymieniałem dwa razy i montowałem je z firmy SACHS jedno przetwało 100tys. drugie chyba 80. Więc jak na zamiennik to dużo i cena całkiem przystępna. To było coś takiego: http://www.iparts.pl/czesc/sprzeglo-komplet,fiat,punto-188-od-1999-09,1-2-60-188-030-050-130-150-230-250-60km,35-4278-12751-100051-0-32-3000951044.html

POZDRAWIAM :)