[SC900] przewody
identyfikator: 20040501
2009-03-23 19:37:55 UTC
potrzebuję przeciągnąć dwa przewody elektryczne z komory silnika
do kabiny... czy są gdzieś jakieś otwory które mi to umożliwią?
seicento 900
identyfikator: 20040501
2009-03-23 19:43:43 UTC
i jeszcze druga sprawa... chciałbym wyciągnąć z skrzynki
bezpiecznikowej zasilanie, jak się do tego zabrać? bo w moim sc
nie ma gniazdka zapalniczki... a kabelki od radia mam
pochowane...
\\M.
2009-03-24 00:13:01 UTC
podnies plastik tunel i zobacz czy nie ma tam kostki - powinna byc

odkrec kasete bezpiecznikiów 3 srubki
na pokrywce masz opis ktory to bezpiecznik
w³órz konektor rzenski - wsuwke i juz masz
i jeszcze druga sprawa... chcia³bym wyci±gn±æ z skrzynki bezpiecznikowej
zasilanie, jak siê do tego zabraæ? bo w moim sc nie ma gniazdka
zapalniczki... a kabelki od radia mam pochowane...