[LPG w Uno] Wymiana reduktora - na jaki ?
HanS
2007-08-15 17:00:15 UTC
Mój Uniak (5D 1,4 i.e.S.) zacz±³ du¿o papaæ gazu, podjecha³em do mojego
gazownika, który stwierdzi³ padniêty reduktor (EMMEGAS).
Ponoæ te w³a¶nie reduktory maj± tê w³a¶ciwo¶æ (z czym pewno siê czê¶æ
u¿ytkowników nie zgodzi), ¿e padaj± "z dnia na dzieñ". Próbowa³ regulowaæ go
na analizatorze i innych przyrz±dach (z laptopem w³±cznie), nieco siê
poprawi³o, ale nadal zu¿ycie zdecydowanie za du¿e.
Koszt zestawu naprawczego do tego reduktora to ok. 100z³ + wymiana
conajmniej 50z³ nie co nie jest zbyt op³acalne zwa¿ywszy na fakt, iz nie
zawsze koñczy siê sukcesem. Gdy zapyta³em co poleca wymieni³ "LOVATO" i
"Lovtec" (koszt ok. 350z³), a WY co polecacie ?
Dziêkujê i pozdrawiam
Jan
Adam
2007-08-27 09:52:16 UTC
conajmniej 50zł nie co nie jest zbyt opłacalne zważywszy na fakt, iz nie
zawsze kończy się sukcesem. Gdy zapytałem co poleca wymienił "LOVATO" i
"Lovtec" (koszt ok. 350zł), a WY co polecacie ?
Mam Lovtec (po poprzednim właścicielu), ale uważam, że Lovato jest
lepszy (Lovtec, jak mi powiedziano, to tańsza wersja Lovato).
--
Adam
Uno 999 ccm, 1993 r., gaźnik, LPG