[Punto 1] - "dziura w mocy"
Zbyszek Kowalewski
2007-06-20 08:13:11 UTC
Witam, mam nastêpuj±cy problem, mo¿e kto¶ wska¿e usterkê

[objawy] - na ¶rednich obrotach silnik jakby traci³ moc, nie pracuje
regularnie. Sytuacja jest w 100% powtarzalna, wystêpuje tylko przy
przyspieszaniu i na ka¿dym biegu (i za ka¿dym razem). Je¿eli trzymam peda³
gazu dalej, to silnik po jedno- dwu- sekundowej przerwie nabiera obrotów i
dalej ju¿ ³adnie krêci nawet do wysokich obrotów. Nie ma znaczenia, czy
silnik jest zimny, lekko rozgrzany czy gor±cy. Sytuacja wystêpuje równie¿ po
tankowaniu na ró¿nych stacjach, wiêc nie zale¿y raczej od jako¶ci paliwa.

[samochód] - Punto 1, '94, benzyna, silnik 1108 / 55 KM, przebieg ~160 kkm.

oko³o 200 km temu wymieniany filtr paliwa, oko³o 5 kkm temu wymieniane:
olej, filtr oleju, filtr paliwa. Šwiece oko³o 20 kkm. Cewki zap³onowe raczej
OK, bo pali na wszystkich garach.

z góry dziêkujê za odpowiedŒ i pozdrawiam,
Zbyszek.
marzenqa i mechaniq
2007-06-20 09:27:41 UTC
kiedys tak mialem w skodzie 100l :-)
ale nie wiem co wtedy bylo przyczyna
cos chyba bylo rozregulowane ...
huri_khan
2007-06-21 12:18:10 UTC
Witam, mam następujący problem, może ktoś wskaże usterkę
Świece i sonda lambda do sprawdzenia
--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094][ROT 13]
[Astra G '1,6 16V] [SY]