Doblo smarowanie linki hamulca ręczego bez kanału
Jacek
2007-11-08 20:36:53 UTC
Czy da siê jako¶ dobraæ do linki hamulca rêcznego bez w³a¿enia pod auto?
Zale¿y mi na nasmarowaniu jej przed zim±, bo bez tego na 100% bêdê mia³
problemy przy pierwszym mrozie.
Czy jest gdzie¶ do zdobycia ksi±¿ka typu "Budowa i naprawa" jak to maj± inne
modele? Mo¿e byæ w dowolnym jêzyku i w wersji elektronicznej
Jacek
czytacz
2007-11-09 09:14:42 UTC
Czy da się jakoś dobrać do linki hamulca ręcznego bez włażenia pod auto?
Zależy mi na nasmarowaniu jej przed zimą, bo bez tego na 100% będę miał
problemy przy pierwszym mrozie.
Czy jest gdzieś do zdobycia książka typu "Budowa i naprawa" jak to mają inne
modele? Może być w dowolnym języku i w wersji elektronicznej
Jacek
w 126 p ?
Jacek
2007-11-09 10:58:37 UTC
126p to mia³em w 1986 i do tego ksi±¿kê "Sam naprawiam" ;-)
Tytu³ posta czyta³e¶?
Jacek