SC 900 - Brak mocy przy zimnym silniku
Mazi
2007-11-21 09:52:29 UTC
Ostatnio zauwazylem ze czasami brakuje mi mocy przy zimnym silniku. Probuje
szybko wyjechac np z podporzadkowanej a auto idzie jakos ociezale? Jak
silnik sie rozgrzeje to tego problemu nie ma. Co to moze byc?
pozdrawiam Mazi
Jacek
2007-11-21 13:08:38 UTC
Brak mocy, a silnik pracuje na 3 cylindry (trochê nierówno), czy brak mocy a
pracuje na wszystkie 4 tylko "s³abuje"?
Jacek
Mazi
2007-11-21 13:22:13 UTC
Brak mocy, a silnik pracuje na 3 cylindry (trochę nierówno), czy brak mocy
a pracuje na wszystkie 4 tylko "słabuje"?
Jacek
Hm - trudno powiedziec - czasem wydaje mi sie ze chodzi rowno a jak
przygazuje to chodzi nierowno - trzesie itp.
pozdrawiam Mazi
Jacek
2007-11-21 14:55:20 UTC
Ja bym zaproponowa³ zmniejszenie odstêpu elektrod na ¶wiecach o jakie¶ 20%
czyli np. z 0,8 do 0,6 mm (wiem, ¿e zaraz mnie napadnie z 10 osób ale nie
dostrzegam ujemnego wp³ywu nieco mniejszej szczeliny na cokolwiek, a brak
zap³onu mieszanki przy za du¿ej/nominalnej - niepotrzebne skre¶liæ jest
³atwy do zauwa¿enia)
Jacek
Pawlo
2007-11-23 14:25:35 UTC
Może przewody wysokiego napięcia już stare?
Jacek
2007-11-25 13:59:11 UTC
Stare - niestare.
Nie chodzi o wiek tylko o stan.
Poza przewodami jest wiele innych miejsc, gdzie wystêpuje niepo¿±dany up³yw
pr±du