Przeróbka PUNTO MkII na VAN
Witek
2007-03-25 11:04:06 UTC
Mam nietypowe pytanie. Potrzebuje przerobić PUNTO MkII 2002 rok
trzydrzwiowe na van-a (kratka za przednimi fotelami) i pytanie moje jest
następujące. Czy jeżeli zakupie kratkę od fabrycznego vana to bedą
jakies problemy z jej montażem po zdemontowaniu tylnej kanapy ??? Czy w
wersji van są jakieś elementy konstrukcyjne nadwozia (niewystępujące w
wersji cywilnej) a niezbędne do montażu kratki ?? Oczywiscie chciałbym
aby ta przeróbka jak najmniej (lub wcale) nie musiała ingerować w
elemanty wnętrzna auta (oczywiście poza demontażem plastików itp).
Chodzi o to aby ta przeróbka była odwracalna - kiedyś...
Z góry dziękuje za podpowiedzi i sugestie.
Witek
alec
2007-03-31 15:32:39 UTC
Obawiam siê ¿ e jezeli kolega my¶li o odliczaniu VATy z paliwa na VAN'a to
nici..
US zakwestionuje przerobione auto - VAN musi byæ fabryczny
Witam
Mam nietypowe pytanie. Potrzebuje przerobiæ PUNTO MkII 2002 rok
trzydrzwiowe na van-a (kratka za przednimi fotelami) i pytanie moje jest
nastêpuj±ce. Czy je¿eli zakupie kratkê od fabrycznego vana to bed± jakies
problemy z jej monta¿em po zdemontowaniu tylnej kanapy ??? Czy w wersji
van s± jakie¶ elementy konstrukcyjne nadwozia (niewystêpuj±ce w wersji
cywilnej) a niezbêdne do monta¿u kratki ?? Oczywiscie chcia³bym aby ta
przeróbka jak najmniej (lub wcale) nie musia³a ingerowaæ w elemanty
wnêtrzna auta (oczywi¶cie poza demonta¿em plastików itp). Chodzi o to aby
ta przeróbka by³a odwracalna - kiedy¶...
Z góry dziêkuje za podpowiedzi i sugestie.
Witek
Witek
2007-04-01 08:53:59 UTC
Obawiam się ż e jezeli kolega myśli o odliczaniu VATy z paliwa na VAN'a to
nici..
US zakwestionuje przerobione auto - VAN musi być fabryczny
Witam
Przeróbka wykonana, papiery wystawione przez uprawnioną stacje
diagnostyczną. Nikt niczego nie zakwestionował.