[sc900] zamki drzwi
identifikator: 20040501
2010-01-21 12:26:22 UTC
czy wymiana zamków w drzwiach samochodu fiat seicento to jakaś koszmarnie
skomplikowana sprawa? podejmą się tego w ASO? nie wiecie ile to może
kosztować (całość, zamki i wymiana)?
identifikator: 20040501
2010-01-21 18:03:21 UTC
Post by identifikator: 20040501
czy wymiana zamków w drzwiach samochodu fiat seicento to jakaś koszmarnie
skomplikowana sprawa? podejmą się tego w ASO? nie wiecie ile to może
kosztować (całość, zamki i wymiana)?
proszę mi przynajmniej powiedzieć, czy powodem tego, że kluczyk daje się
przekręcić w lewo a nie daje się w prawo może być wadliwa wkładka zamka, czy
może uszkodzenie znajduje się gdzieś głębiej?
\\M.
2010-01-21 22:40:46 UTC
czy wymiana zamków w drzwiach samochodu fiat seicento to jaka¶ koszmarnie
skomplikowana sprawa? podejm± siê tego w ASO? nie wiecie ile to mo¿e
kosztowaæ (ca³o¶æ, zamki i wymiana)?
Zalezy od immobilizera w kluczyku
jesli nie ma to zmiescisz sie w 200 z³
immo pierwszej generacji - nie wiem
jesli masz immo2 generacji to bez serwisu nie obejdzie bo zamki zamawiasz
pod nr nadwozia sue ok1000 pln
proszê mi przynajmniej powiedzieæ, czy powodem tego, ¿e kluczyk daje siê
przekrêciæ w lewo a nie daje siê w prawo mo¿e byæ wadliwa wk³adka zamka,
czy mo¿e uszkodzenie znajduje siê gdzie¶ g³êbiej?