Wy³acznik stop
ici
2008-01-17 14:08:50 UTC
Problem tkwi w cyklicznie "zapalaj±cych" siê stykach w wy³±czniku stopu.
Samochód Hyundaj Pony ale marka jest tu bez wiêkszego znaczenia.
Miej wiecej 1-2 razy do roku muszê wymieniaæ lub czy¶ciæ styki wy³±cznika
stopu
Nie wa¿ne, czy by³ nowy ze sklepu, czy rozbierany.
Orygina³ nie posiada mechanizmu migowego i powolne naciskanie peda³u
hamulca powoduje iskrzenia i wypalanie styków, co w konsekwencji
zwiêksza rezystancjê zestyku na tyle, ¿e ¿arówki stop nie pal± siê.

Pytanie?
Czy s± inne wy³±czniki z uk³adem MIGOWYM (przeskakiwalnym)
samoczyszcz±ce styki, o parametrach:
rozmiar g³ówki: prostopad³o¶cian 15x23, h=20mm tolerancja +/- 10 mm
Gwint M8 (skok normalny jak nakrêtka M8) d³ugo¶æ: 25mm + bolec wy³.5mm.
Wyprowadzenia nie s± istotne (orygina³: 10 cm kabla z kostk±)-do
przylutowania.

Je¶li znacie podobne to jakie (jaki samochód) gdzie obejrzeæ/kupiæ?

Jestem ju¿ mocno zniesmaczony tym stanem rzeczy szczególnie ¿e jest to
niebezpieczne
dla ca³osci mojego baga¿nika i zamiaruje ju¿ nawet
wstawic przekaŒnik, lub chocia¿by tranzystor MOSFET mocy w tor pradowy, ale
nie chcia³ bym zbytnio komplikowaæ sobie ¿ycia o ile s± gotowe rozwi±zania.

pzdr. ici
ici
2008-01-23 10:04:07 UTC
Hej Panowie,

Nie znacie jakiego¶ PSZTYKAJ¡CEGO Wy³±cznika Stopu z gwintem M8 o d³ug 10 cm
?
Tylu tu speców i ¿adnego odzewu?

Pzdr.
ici