Siena - wysoka temperatura
Pawel
2011-04-28 05:52:26 UTC

Mam ostatnio problem ze Sieną 1.2 bowiem jak rozgrzeje się silnik, i zatrzymam
się tak na 2-3 min to włącza mi się wentylator od chłodnicy. Nie wiem co jest na
rzeczy, ale podejrzewam że padła mi pompa wody, bowiem jak sprawdzałem, płyn w
zbiorniczku wyrównawczym nie ma ciśnienia, no i dodam że odpowietrzenie układu
chłodzenia raczej nic nie poprawiło w tym temacie.
Byłbym wdzięczny za wszelkie sugestie.
jo44
2011-04-28 21:08:57 UTC
Post by Pawel
[...]