Przeszczep silnika
Michał G
2008-06-29 19:11:11 UTC
Cześć,

czy ktoś z Was dokonywał przeszczepu silnika we Fiacie z "gaźnikowca" na model
z "wtryskiem"? Wiem że wtedy trzeba wymienić też elektrykę, zasilanie paliwem,
a nawet skrzynię.
Konkretnie myśle o zamianie silnika OHV 1116 ccm (gaźnik, 60KM) na FIRE 1108
(wtrysk 55 KM z SC) lub OHV 1400ie (wtrysk 70KM z Uno/Tipo). Buda: Fiat
Fiorino (bliskie podobieństwo do UNO).

Pozdrawiam

Michał
2008-07-08 21:05:51 UTC
A znalaz³e¶ dawcê?
Cze¶æ,
czy kto¶ z Was dokonywa³ przeszczepu silnika we Fiacie z "gaŒnikowca" na
model
z "wtryskiem"? Wiem ¿e wtedy trzeba wymieniæ te¿ elektrykê, zasilanie
paliwem,
a nawet skrzyniê.
Konkretnie my¶le o zamianie silnika OHV 1116 ccm (gaŒnik, 60KM) na FIRE
1108
(wtrysk 55 KM z SC) lub OHV 1400ie (wtrysk 70KM z Uno/Tipo). Buda: Fiat
Fiorino (bliskie podobieñstwo do UNO).
Pozdrawiam
Micha³
--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/