Awaryjne przy hamowaniu,
Lukasz, sq2dyl
2009-12-04 14:21:59 UTC
Hej!

Jechałem dzisiaj za Grande Punto lub Bravo (było spory kawałek przede
mną), w którym przy gwałtownym hamowaniu włączyły się światła awaryjne.
Migały z większą częstotliwością niż normalny kierunkowskaz. Czy to
system montowany seryjnie, czy też jakaś opcja?

Pozdrowionka.
--
Łukasz, sq2dyl
Punto'03 1.2 8V
Roomek'07 1.4TDi
spammtrapp
Recznie wlaczone awaryjne + efekt dopplera :)
Lukasz, sq2dyl
2009-12-04 14:25:39 UTC
Post by spammtrapp
Post by Lukasz, sq2dyl
[...]
;-) Nie sądzę, że kierownik/kierowniczka zdążył(a) zrobić coś więcej niż
wciśnięcie hamulca do oporu - sytuacja na drodze była nieciekawa.

Pozdrowionka.
--
Łukasz, sq2dyl
Punto'03 1.2 8V
Roomek'07 1.4TDi
\\M.
2009-12-03 16:14:35 UTC
niestety ale to nie widmo lecz ABS ostatniej generacji
System wpsomagania gwa³townego hamowania HBA
sytem analizuje predko¶æ pojazdu oraz czas wsisniecia peda³u hamulca i
przyrost cisnieina w uk³adzie hydraulicznym
Ma to za zadanie skracanie czasu reakcji hamowania o czas reakcji kierowcy
+ czas nape³nienia cisnieniem uk³adu

FUNKCJI TEJ SIE NIE DA OD£ACZYC PRZEZ KIEROWCE !!!

inne nowe funkcje uk³adu
HH - hiill holder - przytrzyma hamulcami przy ruszaniu pod górke od2 do 10
sekund
MSR - zapobiega poslizgowi przy hamowaniu silnikiem
Post by spammtrapp
Hej!
Jecha³em dzisiaj za Grande Punto lub Bravo (by³o spory kawa³ek przede
mn±), w którym przy gwa³townym hamowaniu w³±czy³y siê ¶wiat³a awaryjne.
Miga³y z wiêksz± czêstotliwo¶ci± ni¿ normalny kierunkowskaz. Czy to
system montowany seryjnie, czy te¿ jaka¶ opcja?
Recznie wlaczone awaryjne + efekt dopplera :)
;-) Nie s±dzê, ¿e kierownik/kierowniczka zd±¿y³(a) zrobiæ co¶ wiêcej ni¿
wci¶niêcie hamulca do oporu - sytuacja na drodze by³a nieciekawa.
Pozdrowionka.
--
£ukasz, sq2dyl
Punto'03 1.2 8V