Marysia 1.6 - Dziwne zachowanie skrzyni... ??? O co chodzi?
Mehow
2007-09-22 22:13:15 UTC
Hej,
Wracam dzi¶ do domku i przed skrzy¿owaniem (jad±c na 5) wciskam sprzêg³o i
jako¶ ciê¿ko wracam z pi±tki na luz (z oporem). Potem widzê ¿e przy
wci¶niêtym sprzêgle nie mogê nic wrzuciæ. Mija chwila i mogê znów na 5 ale
ze stania to ¿adne rozwi±zanie. Jako¶ po chwili operowania lewarkiem
(kilkakrotne wciskanie sprzêg³a - peda³ OK) znalaz³em 2 i dojecha³em do
celu. Pod domem wszystko OK, biegi wchodz± jak zawsze piêknie.

Jak my¶licie co to mog³o byæ??? Co¶ chwilowego z wodzikami??? Sprzêg³o czy
skrzynia??? Nie do koñca wysprzêglona 5???

..::Marea Weekend 1.6 16V ELX::..
czytacz
2007-09-24 06:44:22 UTC
sprzęgło do wymiany.
Hej,
Wracam dziś do domku i przed skrzyżowaniem (jadąc na 5) wciskam sprzęgło i
jakoś ciężko wracam z piątki na luz (z oporem). Potem widzę że przy
wciśniętym sprzęgle nie mogę nic wrzucić. Mija chwila i mogę znów na 5 ale
ze stania to żadne rozwiązanie. Jakoś po chwili operowania lewarkiem
(kilkakrotne wciskanie sprzęgła - pedał OK) znalazłem 2 i dojechałem do
celu. Pod domem wszystko OK, biegi wchodzą jak zawsze pięknie.
Jak myślicie co to mogło być??? Coś chwilowego z wodzikami??? Sprzęgło czy
skrzynia??? Nie do końca wysprzęglona 5???
..::Marea Weekend 1.6 16V ELX::..
2007-09-27 19:37:15 UTC
[...]
Tak jak w odpowiedzi powyżej - sprzęgło do wymiany i to natychmiast.
Nie daj sie zwieść że jak auto postoi to biegi wchodzą normalnie
to tylko chwilowa poprawa.
--
Mamut rulez