sc 1.1- wycieraczka tylnej szyby
Grzesiek
2007-06-11 07:34:46 UTC
Witam Grupowiczów!
Mam problem z odkrêceniem tylnej wycieraczki (zapieczona). Nigdy jej nie
odkrêca³em i nie chce nic robiæ na si³e, mo¿e ktos ju¿ ja demontowa³ i
podpowie mi jak j± ¶ci±gn±æ.
Pozdrawiam!!!
Jacek
2007-06-11 09:12:17 UTC
Popsikaæ WD-40 i poczekaæ ze dwa dni. Powinno zej¶æ, ale u mnie pêk³o :-(
Jacek
c_square
2007-06-13 20:33:07 UTC
Popsikać WD-40 i poczekać ze dwa dni. Powinno zejść, ale u mnie pękło :-(
Jacek
Ja zrobiłem podobnie - WD-40, ale nie chciało zejść, nawet po kilku
dniach. Potem znów popsikałem i po ok. tygodniu wziąłem się za
odkręcanie i ściąganie. Z tym pierwszym bez problemu, ten drugi wymagał
nieco siły i techniki. Nie pamiętam co podkładałem, chyba śrubokręt
( i szmatka lub gąbka na szybę by nie porysować) i podważałem powoli.
W końcu mi się udało i wymieniłem pióro na nowe.

Fakt, że teraz mi się silniczek zatarł i będę miał za parę dni
powtórkę ze zdejmowania wycieraczki ;-P Więc jakbym wymyślił dobrą
technikę dam znać.

Mirek