Bravo 1,4 - skrzynia?
Lukasz
2008-10-31 20:35:27 UTC
Mo¿e kto¶ mia³ co¶ podobnego i bêdzie wiedzia³.
Samochód:
Fiat Bravo 1.4 12v 97r

A wiêc zaczê³o mi co¶ turkotaæ ( dŒwiêk przypominaj±cy krêcenie ko³a w "Kole
fortuny" ), zale¿nie od prêdko¶ci, nie turkocze tylko kiedy dodaje gazu....
a jak hamuje silnikiem, jadê na luzie, wcisnê sprzêg³o ca³y czas
turkocze troszkê mniej
1 diagnoza to by³a prêdko¶ciomierz... (znajomy mechanik)
2 ju¿ du¿o gorsza... skrzynia biegów. (ASO)
Turkotaæ zaczê³o kiedy do¶æ mocno przy¶pieszy³em na skrêconych ko³ach.
Dwóch mechaników sprawdza³o mi "rêcznie" luzy w zawieszeniu itd... poza
ma³ym luzem w kole prawym nic nie stwierdzili. Olej w skrzyni jest, by³o
sprawdzane.
rtlg
2008-11-02 10:23:09 UTC
U?ytkownik "Lukasz" <***@op.pl> napisa? w wiadomo?ci news:gefq6l$qa$***@news.onet.pl...
Turkotać zaczęło kiedy dość mocno przyśpieszyłem na skręconych kołach.
A może przegub ?
Jacek
2008-11-02 11:44:32 UTC
Też bym podejrzewał przegub. SPrawdź przyspieszanie i hamowanie silnikiem na
skręconych (im bardziej, tym lepiej) kołach.
Jacek
Lukasz
2008-11-02 17:05:26 UTC
Te¿ bym podejrzewa³ przegub. SPrawdŒ przyspieszanie i hamowanie silnikiem
na skrêconych (im bardziej, tym lepiej) ko³ach.
Jacek
Objawy takie ¿e jak hamuje silnikiem turkocze, i to nawet na prostych
ko³ach. Nie tyrkoczy tylko jak przy¶pieszam. Jak mo¿na sprawdziæ przeguby,
skoro 3 mechaników nic w zawieszenie zlego nie zauwa¿ylo?
rtlg
2008-11-03 18:48:46 UTC
Objawy takie że jak hamuje silnikiem turkocze, i to nawet na prostych
kołach. Nie tyrkoczy tylko jak przyśpieszam. Jak można sprawdzić przeguby,
skoro 3 mechaników nic w zawieszenie zlego nie zauważylo?
Wsadzić mechanika za kierownicę i kazać mu jechać na silnym skręcie, gdy nie
głuchy to usłyszy.