[fiat stilo] prośba o pomoc w ocenie
news user
2007-03-13 17:02:25 UTC
Cześć,

proszę Was o pomoc, na jakie rzeczy należy zwrócić uwagę w czasie kupna
Fiata Stilo z 2002 roku 1.9 JTD. Przebiłem się przez serwisy tema-
tyczne i ciężko mi były wyłuskać typowe dla tego modelu i rocznika
wady. Sądzę, że ,,bezwypadkowość'' będzie mógł potwierdzić warsztat +
może miernik lakieru. Do tego chciałbym wiedzieć, co może być poten-
cjalnie słabszą stroną tego modelu po 5 latach użytkowania i wraz z tym
z jakim dodatkowym kosztem muszę się liczyć.

Pozdrawiam.
ici
2007-03-13 22:23:02 UTC
Cze¶æ,
proszê Was o pomoc, na jakie rzeczy nale¿y zwróciæ uwagê w czasie kupna
Fiata Stilo z 2002 roku 1.9 JTD. Przebi³em siê przez serwisy tema-
tyczne i ciê¿ko mi by³y wy³uskaæ typowe dla tego modelu i rocznika
wady. S±dzê, ¿e ,,bezwypadkowo¶æ'' bêdzie móg³ potwierdziæ warsztat +
mo¿e miernik lakieru. Do tego chcia³bym wiedzieæ, co mo¿e byæ poten-
cjalnie s³absz± stron± tego modelu po 5 latach u¿ytkowania i wraz z tym
z jakim dodatkowym kosztem muszê siê liczyæ.
Pozdrawiam.
Poczytaj sobie sporo ni¿ej: "Fiat Stilo czy Ford Focus".
Pzdr.
ici
Day-Day Jones
2007-03-14 12:36:42 UTC
[...]
najczersciej to: ³aczniki stabilizatora, zbiezno¶c, stuki kolumny
kierowniczej, failury poduszek powietrznych...