Punto II luz w zawiasach
Andrzej G
2009-05-26 21:16:56 UTC
podpowiedzcie mi proszê, mam taki problem: jest luz w górnym zawiasie w przednich drzwiach kierowcy, mechanik postraszy³ mnie, ¿e trzeba kupiæ cale drzwi, bo s± razem z wspawanym zawiasem.. czy nie da siê inaczej tego rozwi±zaæ??

Pozdr.

Andrzej
Jan Wojtasik
2009-05-27 04:02:24 UTC
podpowiedzcie mi proszę, mam taki problem: jest luz w górnym zawiasie w
przednich drzwiach kierowcy, mechanik postraszył mnie, że trzeba kupić
cale drzwi, bo są razem z wspawanym zawiasem.. czy nie da się inaczej
tego
rozwiązać??
Andrzej
Witam ! Wymienić sworzeń zawiasu za 16 zł. np. tu->
http://www.unto.pl/sworzen-zawiasu-drzwi-palio-siena-punto-brava-albea-
p-66.html