uno 1.0 benzyna+gaz
piotr
2010-07-06 09:23:51 UTC
witam
od wczoraj silnik na benzynie pracuje na przemian tak jakbym wciska³ i
puszcza³ peda³ gazu, na gazie wchodzi odrazu na wysokie obroty,
jaka mo¿e byæ przyczyna,
proszê o pomoc

pozdrawiam
TomekK
2010-07-21 08:32:25 UTC
Post by piotr
witam
od wczoraj silnik na benzynie pracuje na przemian tak jakbym wciska³ i
puszcza³ peda³ gazu, na gazie wchodzi odrazu na wysokie obroty,
jaka mo¿e byæ przyczyna,
tez tak mam u siebie w 1.4, tyle ze nie od wczoraj, a troche dluzej. ja u
siebie typuje niesprawna pompe paliwa (zazwyczaj jezdze na oparach benzyny,
a pompa powinna byc zanuzona w tymze paliwie, co sie wyklucza wtedy), choc
nie wiem trafnie - dzialo sie tak juz przed zalozeniem gazu, wymienilem juz
filtr paliwa, kable, swiece i nic nie pomoglo, a od zalozenia gazu
przestalem sie przejmowac, choc oczywiscie nieslusznie.
Adam
2010-09-07 12:27:42 UTC
witam
od wczoraj silnik na benzynie pracuje na przemian tak jakbym wciskał i
puszczał pedał gazu, na gazie wchodzi odrazu na wysokie obroty,
jaka może być przyczyna,
proszę o pomoc
Może nawala silniczek krokowy? (jeśli masz wersję z wtryskiem)
--
Fiat Brava 1.9 JTD, 2000 r.