[CC'700] Stukanie na wysokich obrotach podczas jazdy
JP
2008-07-26 18:05:20 UTC

mam wielki problem, bowiem dzisiaj wymnienialem lancuszek rozrzadu,
pasek klinowy oraz uszczelniacze oraz przegub w moim CC'700. Wszystko
zostalo dokladnie wymienione, skrecone. Wydawalo sie ze wszystko gra i
rzeczywiscie auto normalnie chodzilo (chodzi gdy stoi w miejscu),
przejechalo jakies 5km po czym przy wysokich oborotach oraz przy
ruszaniu z miejsca z silnika dochodzi dziwny odglos a cale auto zaczyna
dziwnie drgac. Dodam ze po rozpedzeniu sie i wejsciu na nizsze obroty
auto chodzi normalnie. Nie mam pojecia co jest grane. Nie wiem czy to
problem z lancuszkiem rozrzadu? Chociaz na bank jest on dobrze zalozony
(w sumie nigdy wczesniej nie mialem problemow ze zmiana w moim Fiacie
126p - a przeciez ten jest podobny). Mi juz brakuje pomyslow co moze byc
nie tak.
Bede wdzieczny za wszyskie mozliwe sugestie co jest nie tak.

Pozdrawiam
Pawel
Dr.Endriu
2008-07-27 20:12:25 UTC
przy wysokich oborotach oraz przy ruszaniu z miejsca z silnika dochodzi
dziwny odglos a cale auto zaczyna
dziwnie drgac.
Je¿eli mieszkasz gdzie¶ w okolicacxh Katowic chêtnie s³u¿ê pomoc± :).
Niestey bez obs³uchania naprawdê ciê¿ko postawiæ jak±kolwiek diagnozê....

P.S. Wstêpnie diagnoza wskazywa³aby na Œle dokrêcon±/ odkrêcon± poduszkê pod
skrzyni± biegów, ale to taki ca³kowity strza³ na ¶lepo....

Dr.Endriu