znow siena
mechaniq
2007-04-04 19:02:58 UTC
gdzie w sienie 1.4 znajduje sie otwor odpowietrzajacy komore korbowa?
w korku wlewu oleju go nie ma moze ktos wie..
lotnik
2007-04-04 19:32:10 UTC

mechaniorem nie jestem, a i Siene mam od miesi±ca, ale z tego co widzia³em
to idzie takiej ¶redniej grubo¶ci w±¿ ( ok 3 cm) od przodu silnika pod
¶wiecami , widaæ ¿e jest pod³±czony gdzie¶ na dole jak do skrzyni korbowej.
To jest pewnie to, bo u mnie jest spêkany ( nie zd±rzy³em wymieniæ) i jak
siê rozgrzeje to czasem mi z tego trochê paruje "oparów". ten w±¿ jest
pod³±czony do filtra powietrza.

Pozdrawiam
mechaniq
2007-04-05 14:56:31 UTC
niestety nic takiego w mojej sienie nie zauwazylem do filtra mam podlaczony
tylko jeden przewod 5 mm ale on nie idzie z tego miejsca o ktorym mowisz
moze jakies foto...?
a moze masz inny silnik niz 1.4

pozdrawiam
piotr
rtlg
2007-04-06 07:26:18 UTC
gdzie w sienie 1.4 znajduje się otwór odpowietrzający komorę korbowa?
w korku wlewu oleju go nie ma może ktoś wie..
lotnik dobrze napisał, tylko ten wąż jest podłączony do gumy łączącej
obudowę filtra powietrza z przepustnicą