Wymiana żarówek tablicy rozdzielczej Panda 2003
martinez
2008-02-16 11:22:24 UTC
Może problem trywialny, ale rozwiazanie chyba nie calkiem. Mianowicie
wyjalem caly licznik, ale rozlupanie bez uszkodzen tego wynalazku do
wymienienia podswietlenia graniczy z cudem. Nie doszedlem dotad do tego,
moze jest jakis chaczyk. Trudno mi jechac do cholernego ASO na wymiena
glupiej zarowki. Moze ktos ma doswiadczenia i udalo sie to zrobic?
2008-02-16 19:41:32 UTC
Nie spotak³em sie z takim problemem w Pandzie.
Jezeli tunnignujesz to auto to sie dobrze zastanów.

Niestety w pandzie nie ma zarówek - s± LEDy
Licznik jest tak skonstruowany ze nie zrobisz nic bez sciagaczy, tj nie
dostaiesz sie napewno do procesora ani do pamiêci. P³yta g³ówna jest kilku
warstwowa, b ³atwo uszkodzic laminat.

Ryzyko trwa³ego uszkodzenia b duze.
Witam
Mo¿e problem trywialny, ale rozwiazanie chyba nie calkiem. Mianowicie
eXOr
2008-02-19 22:14:38 UTC
[...]
Tam pewno beda ledy czerwone/bursztynowe a nie zarowki.
Podobnie jak w punto2.
Wez obczaj http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/zrobtosam.html - moze ci to
pomoze....

pzdr,e