żarówki Philips Nightguide 3in1 i Fiat Panda
klusek
2007-07-24 16:04:25 UTC

zastanawiam się nad wymianą żarówek w pandolinie. I tutaj rodzi się
pytanie "jakie?" zainteresowały mnie wspomniane w temacie Philips
Nightguide tylko tu znowu rodzi się pytanie "czy warto?, czy jest
sens?".

Czy ktoś z was próbował w/w żarówek? Albo co innego możecie polecić?
Chodzi mi o to żeby świeciło mozliwie jasno, daleko i szeroko
oczywiście za w miarę rozsądną cenę ;)

Z góry dzięki za rady/opinie :)

Pozdrawiam,

Marcin
Krzysiek_K.
2007-07-24 21:48:56 UTC
zastanawiam siê nad wymian± ¿arówek w pandolinie. I tutaj rodzi siê
pytanie "jakie?" zainteresowa³y mnie wspomniane w temacie Philips
Nightguide tylko tu znowu rodzi siê pytanie "czy warto?, czy jest
sens?".

Cze¶æ,
dosyæ d³ugo uzywa³em nightguide, duzo jezdze w nocy i by³em zadowolony.
Teraz przerzuci³em siê na inne Philipsy - X-treme Power, i jestem jeszcze
bardziej zadowolony :)
Nightguide'y, jak pewnie wiesz, ¶wiec± 3'kolorowo, w strone pobocza
fioletowo,
do przodu zwyk³e bia³e ¶wiat³o, a w strone przeciwnego pasa ruchu na ¿ó³to.
Niestety wielu kierowcom kojarz± siê z hipermarketowymi ¿arówkami które
¶wiec± na kolorowo...
X-treme Power ¶wiec± bardzo jasno, co do tego czy daleko - to ju¿ kwestia
ustawienia reflektorów,
mijania nie mog± zbyt daleko, ¿eby nie o¶lepiaæ, ale jak prze³±czysz na
drogowe to daj± wystarczaj±co
du¿o ¶wiat³a aby bardzo przyzwoicie o¶wietliæ drogê, co do tego "szeroko",
to ju¿ kwestia kontrukcji reflektora.
Podsumowuj±c polecam te "X-treme Power", my¶lê ¿e bêdziesz zadowolony, i
moim zdaniem warto
je¶li faktycznie jeŒdzisz w nocy poza miastem, bo je¶li ¶migasz tylko po
o¶wietlonym mie¶cie to oczywi¶cie
nie ma sensu inwestowaæ :) je¶li planujesz zakup na allegro, to z czystym
sumieniem polecam czlowieka
o nazwie "cobrizo", kupowa³em u niego ju¿ kilka ¿arówek philipsa - zawsze
szybko i bez problemow,
byæ mo¿e s± inne dobre ¿arówki np. Osrama lub Bosch'a, ale nigdy ich nie
uzywalem, wiec nie moge
porownac philipsow z zarowkami innych producentow.
pozdrawiam
Krzysiek