problem Cinquecento 900
Qba
2008-10-07 19:57:17 UTC
Witam!
Auto CC903 na gaŒniku Weber
odpala normalnie, bieg ja³owy normalny, wchodzi na obroty normalnie,
przy¶pieszanie na 1,2,3 biegu- szarpie lekko - nienormalnie
Ale.. kiedy w momencie zaszarpywania wdepne duzo mocniej peda³
przy¶pieszenia - jedzie i nawet dobrze, to samo gdy wyciagne ssanie nawet na
cieplym silniku - przyspiesza.
gaŒnik rozebrany przeczyszczony, dysze przedmuchane, wczesniej bylo ok.
Kable WN niby nie ¶wiec± - sprawdzane w ciemno¶ci. Filtr paliwa wymieniony.
Ma kto¶ jaki¶ pomys³?

Pozdrawiam
Qba
ici
2008-10-08 16:31:03 UTC
poczytaj se parê postów ni¿ej o szarpaniu
mo¿e rurka ciep³ego powietrza z wydechu do gaŒnika ci siê rozpad³a?
identyfikator: 20040501
2008-10-14 10:36:44 UTC
a to ciekawe, bo to typowy problem z AISANami... masz
źle wyregulowaną mieszankę... ja z czymś takim byłem w
ASO, podregulowali tak, że było jeszcze gorzej - a
później nie było gadania, że jest źle...

szarpie jak wciśniesz gaz na niskich obrotach?
Qba
2008-10-14 21:15:00 UTC
Problem rozwi±zany
Gaznik ponownie rozebrany tym razem na elementy pierwsze, a nie
jak wczesniej pobie¿nie podmuchane g³owne dysze..
i k±piel kikugodzinna w rozpuszczalniku

.. wyglada na to ze rozpusci³o wszyskie syfki w kanalikach
i teraz jak rêk± odj±³.. Pozdrawiam All