Seicento 900 - dziwne zachowanie elektryki
majer
2010-09-09 13:38:32 UTC
Mam troche dziwny proble w Seicento 900 - rocznik 98.
Czasami zdarza sie ze po wlaczniu silnika cos sie dzieje z pradem -
wlaczone sa swiatla mijania a swiaca jako pozycyjne, nie dziala
elektryczne opuszcznie/podnoszenie szyb. Radio dziala. Dzieje sie tak
rzadko ale jednak. Elektryk nie pomogl bo stwierdzil ze jak problem jest
niepowtarzalny to nie wie czego szukac. Moze ktos z Was mial podobny
problem?

zbigniew
2011-07-08 10:09:38 UTC
Post by majer
Witam
[...]
zmień elektryka na, fachowca elektryka
<P
pitpull
2011-07-25 13:37:29 UTC
Post by zbigniew
Post by majer
Witam
[...]
I obejrzyj kostki żarówek przy przednich lampach. Te kostki się po prostu
przypalają, przestają stykać. Wymiana jest bardzo prosta. Co do syb to nie
wiem - ale jak się dowiesz napisz - znajac zycie problem mi się pojawi
wkrótce (tydzień po przeczytaniu wątku o lampach miałem to samo...)

pitpull