Lusterka do CC aktualna cena ?
Player
2008-01-07 11:18:58 UTC
Wie ktoś ile kosztują obecnie w sklepie lusterka do CC ?

bo na allegro są po 35zł tylko trzeba czekać na przesyłkę, jezeli w sklepach
można dostać w tej cenie to wolę bezpośredni zakup niż przez allegro...

BTW po mrozach odpadły mi oba lusterka!!! samochód stał ze złożonymi
lusterkami, dzisiaj wychodze chce wyprostować i oba zostały mi w rękach
(pękły odlewy) LOL!

pozdr
Stoout
2008-01-07 20:53:50 UTC
Wie kto¶ ile kosztuj± obecnie w sklepie lusterka do CC ?
bo na allegro s± po 35z³ tylko trzeba czekaæ na przesy³kê, jezeli w
sklepach mo¿na dostaæ w tej cenie to wolê bezpo¶redni zakup ni¿ przez
allegro...
BTW po mrozach odpad³y mi oba lusterka!!! samochód sta³ ze z³o¿onymi
lusterkami, dzisiaj wychodze chce wyprostowaæ i oba zosta³y mi w rêkach
(pêk³y odlewy) LOL!
a to one sie sk³adaj±?
mi jedno pêk³o na przegubie jak jaki¶ grubas przeciska³ sie miedzy autami i
po³ama³ mi i s±siadowi.
U¿ywane kupi³em na szrocie za 40zl
--
Stoout
prywatnie CC 700 '97 & Uniden 520 / Hustler
najwiêkszym z³oczyñc± w okolicy
Player
2008-01-08 08:21:21 UTC
a to one sie składaj±?
mi jedno pękło na przegubie jak jaki¶ grubas przeciskał sie miedzy autami
i połamał mi i s±siadowi.
Używane kupiłem na szrocie za 40zl
tak normalnie składają się, często składam lusterka jak nie planuje dłużej
ruszać samochodu a zwłaszcza jak stawiam samochód na parkingu osiedlowym :)

od 3 dni jest dodatnia temperatura więc niemożliwe zeby coś tam zamarzło w
mechanizmie a odlewy pękły jakby były zrobione z taniego plastiku...
Player
2008-01-08 11:28:09 UTC
kupiłem 1 sztuke 37zł w sklepie ale nie wiedziałem ze do polskiego fiata
lusterko będzie Made In Taiwan :(
Stoout
2008-01-08 23:09:09 UTC
kupi³em 1 sztuke 37z³ w sklepie ale nie wiedzia³em ze do polskiego fiata
lusterko bêdzie Made In Taiwan :(
japoñsk¹ toyote te¿ mozna kupiæ made in turkey.
a kupi³es oryginalne czy zamiennik? Bo orygina³ moim zdaniem powinien byæ
troche dro¿szy.
Za oryginaln¹ antenke (podstawa + bat) do CC chcieli w sklepie 80z³ :(
--
Stoout
prywatnie CC 700 '97 & Uniden 520 / Hustler
s³u¿bowo Berlingo 1,9 D '00 & TTI 770 / Hustler
Choæbym nawet szed³ ciemn¹ dolin¹, z³a siê nie ulêknê, bo to ja jestem
najwiêkszym z³oczyñc¹ w okolicy