STILO - radio nie działa tak jak powinno
Daniel
2008-08-04 17:19:15 UTC
Oryginalne radio w STILO dzia³a tylko czasami i to chwilê po odpaleniu auta,
póŒniej nie mo¿na wyszukaæ ju¿ ¿adnej stacji i pozostaje tylko s³uchanie CD
:( Mia³ kto¶ taki proble? Pozdrawiam
Jacek
2008-08-05 15:31:43 UTC
W moim łapało tylko jedną stację a wskazanie częstotliwości na wyswietlaczy
było zupełnie błędne.
Serwis Fiata rozłożył ręce i podał adres do serwisu RTV w Bielsku (adresu
już nie mam ale centrum starego miasta), gdzie skasowali 50 zł za
sprawdzenie i też rozłozyli ręce.
Ostatecznie sprzedałem na Allegro i kupiłem Pioneera + maskownicę
zasłaniającą wolne miejsce.
2008-08-05 17:23:40 UTC
W moim ³apa³o tylko jedn± stacjê a wskazanie czêstotliwo¶ci na wyswietlaczy
by³o zupe³nie b³êdne.
Serwis Fiata roz³o¿y³ rêce i poda³ adres do serwisu RTV w Bielsku (adresu
ju¿ nie mam ale centrum starego miasta), gdzie skasowali 50 z³ za
sprawdzenie i te¿ roz³ozyli rêce.
Ostatecznie sprzeda³em na Allegro i kupi³em Pioneera + maskownicê
zas³aniaj±c± wolne miejsce.
Jacek
Wygl±da³o by na pêkniêt± ¶cie¿kê, lub "zimny lut".
Na ciep³o co¶ siê rozszerza i nie ³±czy.
Albo walniêty procesor.
Generalnie kupa grzebania i marny zarobek.
Nikt sobie g³owy zawracaæ nie bêdzie chcia³, chyba ¿e sam siê weŒmiesz.

Z tym Pionierem to dobry pomys³.
Ja w Mary¶ce zrobi³em to samo: maskownica z Allegro,
Pionier z poprzedniego samochodu i zero problemów do dzi¶.