Doblo - opony zimowe
Michal
2007-11-06 11:17:24 UTC
jakie opony zimowe powinienem założyć do Fiata Doblo? Takie jak do
zwykłej osobówki czy jak do vana?

Rozmiar opony mam 185/65/R15

Auto będzie w wersji osobowej, z podwyższonym dachem, silnik 120KM.

Z osobowych przymierzam się do Bridgestone LM20/ Continental
Wintercontact TS800/ Michelin Alpin A3/ Pirelli Snowcontrol/ Goodyear
Ultra Grip 7+.

A jakby z tego drugiego rodzaju to wogóle nie wiem co...

Pzdr,
MK
Jacek
2007-11-06 18:55:12 UTC
Je¿eli nie przewozisz du¿ych ³adunków to spokojnie mog± byæ opony osobowe.
WeŒ pod uwagê indeks no¶no¶ci opon.
84 T albo wytrzymalsze 88 T. Te ostatnie UltrGrip 7+ s± dostêpne z wy¿szym
indeksem 88T
Jacek
Przemko
2007-11-09 19:15:19 UTC
84 T albo wytrzymalsze 88 T. Te ostatnie UltrGrip 7+ są dostępne z wyższym
indeksem 88T
Właśnie takie kupiłem do swojego Doblotka i przehulałem je na 900km
trasie z Podlasia przez Mazury do Gdańska (i z powrotem). W
temperaturach 3-6 stopni sprawują się znakomicie, i na mokrym, i na
suchym - auto świetnie trzymało się drogi, żadnego dyskomfortu. Polecam

Przemko