straszliwie lamerskie pytanie
Grzenio
2010-01-18 09:58:12 UTC

wiem, ze wielu z Was potraktuje mnie jak ostatniego lamera ale co tam
zaryzykuje ;) bo musze

Od swiat nie ruszalem samochodu i oczywiscie tak jak sie spodziewalem
akumulator padl definitywnie wiec postanowilem go wyciagnac i naladowac -
dla ulatwienia powiem, ze to fiat palio weekend. Oczywiscie odrecilem klemy,
pasek zabezpieczajacy i nakretke mocujaca zacisk na podstawie akumulatora
ale ten dalej jak przyklejony tkwi w miejscu. Probowalem go wyszarpnac ale
siedzi tak mocno, ze bujam calym samochodem. Pomimo odkrecenia nakretki
mocujacej z tego plastikowego zacisku na dole nie moge go w zaden sposob
poruszyc ani podwazyc??? Zacisk siedzi jak przyklejony, czy on jest jakos
dodatkowo przykrecony od dolu? czy tam trzeba cos odkrecic, pukn±æ lub
podwazyc? sam nie wiem a nie chcialbym czegos polamac lub uszkodzic?

Doadatkowo wczoraj doczytalem sie, ze po wymianie lub naladowaniu
akumulatora trzeba zrobic jaks autodetekcje??? tylko co to wlasciwie jest
autodetekcja i jak to sie robi???

pozdrawiam
Grzenio
krzysiek82
2010-01-18 13:24:54 UTC
Post by Grzenio
Doadatkowo wczoraj doczytalem sie, ze po wymianie lub naladowaniu
akumulatora trzeba zrobic jaks autodetekcje??? tylko co to wlasciwie jest
autodetekcja i jak to sie robi???
włączasz silnik i nic więcej Cię nie interesuje. Po paru minutach po
sprawie.
krzysiek82
Grzenio
2010-01-19 09:43:44 UTC
w³±czasz silnik i nic wiêcej Ciê nie interesuje. Po paru minutach po
sprawie.
--
krzysiek82
dzieki za info
rtlg
2010-01-18 16:12:46 UTC
Post by Grzenio
Doadatkowo wczoraj doczytalem sie, ze po wymianie lub naladowaniu
akumulatora trzeba zrobic jaks autodetekcje??? tylko co to wlasciwie jest
autodetekcja i jak to sie robi???
Uruchomić silnik bez dodawania "gazu", pozostawić na wolnych obrotach aż
załączy się wentylator chłodnicy.
\\M.
2010-01-18 22:15:58 UTC
a w czym to ?

odpalasz i jedziesz

jedyne co kalibrujesz to zegar na desce
Post by Grzenio
Doadatkowo wczoraj doczytalem sie, ze po wymianie lub naladowaniu
akumulatora trzeba zrobic jaks autodetekcje??? tylko co to wlasciwie jest
autodetekcja i jak to sie robi???
Uruchomiæ silnik bez dodawania "gazu", pozostawiæ na wolnych obrotach a¿
za³±czy siê wentylator ch³odnicy.
Grzenio
2010-01-19 09:44:05 UTC
dzieki za info