Pomiar temperatury silnika SC900?
Rylen
2010-01-29 11:41:31 UTC
Ostatnio mialem wyciek plynu chłodzącego w SC900. O mało
diabli nie wzieli silnika! W CC900 miałem zawsze kontrolę nad
temperaturą silnika. (np: zerwany pasek) .
Z CC900 posiadam czujnik temperaury oraz "zegar" z tablicy.
Czy ktoś próbował to założyc/przełożyć do SC900 ?
Czy ewentualnie w inny prosty sposób kontroli temperatury silnika ?
Szlag mnie trafia na ich oszczedność w tym wypadku !

Rylen
krzysiek82
2010-01-29 14:12:12 UTC
Post by Rylen
[...]
niestety także tych oszczędności nie rozumiem, ale możesz założyć osobno
wskaźnik osobno np w słupku. Wymieniasz wtedy czujnik z 0/I na zwykły
podpinasz pod wskaźnik i pod zasilanie stacyjki i po temacie.
krzysiek82
Rylen
2010-01-29 15:36:16 UTC
Post by krzysiek82
Post by Rylen
[...]
No tak ! Ale wtedy nie zapali mi się kontrolka temperatury.
Więc czy jak wskaźnik pokaże 110 C to jest to "odpowiednik" załączenia
się kontrolki (w orginalnej wersji) Albo inaczej : Przy jakiej temperaturze
silnika
załącza się ta kontrolka ?
Rylen
Post by krzysiek82
krzysiek82
ATZ Rzeszow
2010-01-29 18:08:30 UTC
Post by Rylen
się kontrolki (w orginalnej wersji) Albo inaczej : Przy jakiej
temperaturze silnika
załącza się ta kontrolka ?
fama głosi że jak ta kontrolka się zaświeci to juz jest po ptokach więc
posiadając czujnik wskazówkowy będziesz bezpieczniejszy

GP

Rylen