[CC900] jak zdjąć pokrętło
identyfikator: 20040501
2008-01-30 10:56:22 UTC
jak wyjąć to pokrętło którym otwiera się szyby? próbuję
wyciągnąć na siłę z mechanizmu, ale się nie daje... chcę się
dostać do mechanizmu otwierania szyby...
GregZorbaEmmanuelYork
2008-01-30 12:37:50 UTC
jak wyjąć to pokrętło którym otwiera się szyby? próbuję wyciągnąć na
siłę z mechanizmu, ale się nie daje... chcę się dostać do mechanizmu
otwierania szyby...
pod pokrętłem jest zawleczka

Andrzej
ici
2008-01-30 17:24:59 UTC
jak wyj±æ to pokrêt³o którym otwiera siê szyby? próbujê wyci±gn±æ na si³ê
z mechanizmu, ale siê nie daje... chcê siê dostaæ do mechanizmu
otwierania szyby...
pod pokrêt³em jest zawleczka
Trzeba sobie takie "U" z blachy o grub ok 1 mm wyci±æ i nie ma problemu ¿e
popsujesz.
Wciskasz miedzy tapicerkê a r±czkê, najlepiej tam zajrzeæ -
wszystko bêdzie jasne: co, jak, z której strony?
Z jednej strony spychasz zawleczkê, z drugiej j± ³apiesz bo lubi siê zgubiæ.
ici
identyfikator: 20040501
2008-02-07 17:13:13 UTC
no nie wiem, nie udało mi się zdjąć tego pokrętła...