CC 700 - mega problem z zegarkiem
Perde
2007-04-15 16:58:49 UTC
Otó¿, problem jest dla mnie du¿y :)

Zegarek w moim CC 700 jest kasowanyu przy w³±czaniu ¶wiate³ mijania
(zerujê siê godzina i wyskakuje 0:00) :) - poza tym jest wszystko ok
ale nie mam pojêcia dlaczego tak siê dzieje :)

ma kto¶ jaki¶ pomys³ ? :)
Goliath
2007-04-16 07:44:09 UTC
Zegarek w moim CC 700 jest kasowanyu przy włączaniu świateł mijania
(zeruję się godzina i wyskakuje 0:00) :) - poza tym jest wszystko ok
ale nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje :)
Najwyraźniej masz słaby akumulator, albo dużą rezystancję przewodów,
doprowadzających zasilanie do zegarka.
ma ktoś jakiś pomysł ? :)
(+12V)*--|>|--*--> (+ do zegarka)
dioda |
prost. - Kondensator elektrolityczny duży
- np. 6800uF 16V

(masa)*-------*--> (masa do zegarka)

Goliath

P.S. Nie wysyłaj załączników (vcard).