Cisza jak makiem zasiał!
Piotr Z
2007-08-27 22:34:38 UTC
Czesto odwiedzam tê grupe w celu "zobaczenia" czegos nowego, ewentualnego
odpisania w miare si³ ... ale niestety.

Wieje nud± do znudzenia, kompletnie nic sie nie dzieje ... Czyzby fiaty
przesta³y sie psuæ? Bo zazwyczaj na ten temat posty sie pojawia³y.

pzdr

Piotr Z
ikov
2007-08-28 10:09:37 UTC
Czesto odwiedzam tę grupe w celu "zobaczenia" czegos nowego, ewentualnego
odpisania w miare sił ... ale niestety.
Wieje nudą do znudzenia, kompletnie nic sie nie dzieje ... Czyzby fiaty
przestały sie psuć? Bo zazwyczaj na ten temat posty sie pojawiały.
Spokojnie, już za parę dni będę miał SC 1.1 z 98. Jest świeżo po
przeglądzie i wymianie wielu części, co nie znaczy, że nie będzie się
sypał :)
--
[Closed Windows - Open Source]
**[Reg. Linux User: 376487]**
ikov
2007-08-28 10:10:22 UTC
[...]
Spokojnie, już za parę dni będę miał SC 1.1 z 99. Jest świeżo po
**[Reg. Linux User: 376487]**
c***@cdaniluk.com
2007-08-28 11:05:01 UTC
[...]
A może co poniektórzy pozmieniali z Fiatów na coś innego ;)

Pozdro !!
STranger
2007-08-28 12:00:43 UTC
[...]
Otóż to!
Mój Punto 2 1.2 8v rocznik 2001 się nie psuje w ogóle, zrobiłem tego
lata po naszym kontynencie 8 tys km, głównie autostrady i żadnych
problemów. Nawet elektronika przegrzewająca się od prędkościomierza
(pisałem o tym w czerwcu) jakoś sama się "naprawiła" :)
Ogólnie ciesze się, że nie mam o czym pisać na tą grupę, za to śledzę
wszystkie posty jakie się tutaj pojawiają :)

STranger
Tomek
2007-08-28 12:19:45 UTC
Ogólnie ciesze siê, ¿e nie mam o czym pisaæ na t± grupê, za to ¶ledzê
wszystkie posty jakie siê tutaj pojawiaj± :)
tez sie ciesze, rowniez jestem zadowolony ze swojego fiacika i zyczylbym
sobie, zeby wszystkie moje nastepne auta mialy taka sama awaryjnosc:)
Tomek
Piotr Z
2007-08-28 12:53:53 UTC
Ogólnie ciesze siê, ¿e nie mam o czym pisaæ na t± grupê, za to ¶ledzê
wszystkie posty jakie siê tutaj pojawiaj± :)
Czyli jednak mialem racje w jakims stopniu:) Ciesze sie razem z wami
oczywiscie bo to nic milego - awarie. Jednak pelni radosci i uwielbienia dla
swoich coraz mniej psujacych sie samochodow powinniscie byc tymbardziej
wniebiowzieci i pelni weny do pisania, a nie tylko ¶ledzenia. I nie o
psuciu. Bo jak tak dalej bedzie to bedzie trzeba zmienic nazwe grupy na
alt.pl.misc.samochody.fiat.awarie. albo w ogole ja zamknaæ:)

pozdrawiam
Piotr Z
mateusx6
2007-08-29 08:35:52 UTC
Dok³adnie! Posiadam Punto 2 2000r 1.2 8v i.... nic sie nie psuje od roku :)
Bo od roku go posiadam, a przejezdzam dziennie ponad 100km. Tylko lac
paliwko i w droge.